مشارکت در ساخت

مشارکت برای ساخت بین دو نفری که یکی از آن‌ها دارای زمین یا خانه کلنگی است و شخصی که دارای سرمایه‌ی کافی برای ساخت و ساز است، شکل می‌گیرد و در نهایت با توافقات مطرح شده در ابتدا، آن بنا بین آن‌ها تقسیم می‌شود.

مشارکت در ساخت یک بازی برد برد برای طرفین محسوب می‌شود، چرا که مالک بدون هیچ هزینه‌ای یک منزل نوسازتر به دست خواهد آورد که از لحاظ بسیاری از استانداردها خانه‌ی بهتری خواهد بود. همچنین سرمایه‌گذار با مقدار بسیار کمی از هزینه خواهد توانست صاحب ملک شود.

یک ساختمان قدیمی یا کلنگی با استفاده از این روش می‌تواند به یک ساختمان نوساز دارای استانداردهای روز تبدیل شود. همان‌طور که گفتیم این روش کمترین هزینه را برای دو طرف به ارمغان خواهد آورد.

طبیعتا با گذشت زمان، تغییرات زیادی در اصول مهندسی شکل می‌گیرد. با مشارکت در ساخت، ساختمان تبدیل به یک ساختمان نوساز با اصول مهندسی بهتر خواهد شد.

ساختمان‌ها و خانه‌های قدیمی معمولا از مواد با مقاومت کم ساخته شده‌اند و با گذشت زمان از کیفیت آن‌ها هم کاسته شده است. حال با نوسازی آن شاهد طرح‌ جدیدتری خواهیم بود و همچنین ساختمان مدرن‌تر خواهد شد.

ساختمان‌هایی که از طریق مشارکت در ساخت، ساخته می‌شوند، اغلب بزرگ‌تر و دارای طبقه‌های بیشتری هستند، بنابراین، فضای مسکونی بیشتری برای زندگی کردن ایجاد می‌شود و این فضا‌ با توجه به درصد توافقات اولیه بین مالک و سازنده تقسیم می‌شود.

گروه ما با توان کافی مالی و نیروهای ماهر در همه زمینه های ساختمانی شما را در این امر یاری خواهند رساند.

منتظر تماس شما هستیم.